One week to go... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jojanneke Weetering - WaarBenJij.nu One week to go... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jojanneke Weetering - WaarBenJij.nu

One week to go...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jojanneke

27 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Ja lieve luitjes die nog niks van deze pagina afweten! Het zit eraan te komen! Ik ben zelf poepienerveus en mijn reisgenoot zo mogelijk nog erger... Wat als ik in de tussentijd nog mijn been breek of al 6 maanden zwanger blijk te zijn? Ik ben pas opgelucht als ik in het vliegtuig zit denk ik, al krijg ik dan vast weer last van nieuwe, anderssoortige spanningen.. AAH! Ik moet er aan geloven, ik bazuin al zo lang rond dat ik ga, haha.... Een dikke kus vanuit Amsterdam, waar ik de verdediging van mijn scriptie aan het afwachten ben.
X Jo

  • 28 April 2009 - 20:36

    Jojo!!:

    wat krijgen we nou!! jij ook al naar de andere kant van de wereld? ik kom al weer bijna terug, dus we lopen elkaar net mis!
    Hoe lang gaat de reis duren? iniedergeval heel veel plezier en geniet ervan meid! xx uit de USA

  • 28 April 2009 - 20:37

    Mel:

    sorry haha, dat vorige berichtje was dus van mij:P

  • 28 April 2009 - 20:58

    Merel-van-Duits:

    Ha Joj en riesgenoot, alvast heel veel plezier gewenst. Spannend hoor! En heel leuk om jullie nu te kunnen volgen via deze site, alhoewel Jo door alle nieuwe internationale contacten vast ook een Facebook-fan wordt... Liefs, Merel

  • 29 April 2009 - 04:56

    O.H.:

    Heb van je moeder vernomen dat jouw vertrek aanstaande was; ben blij jullie via dit high tech medium te mogenvolgen
    één technische opmerking:(niet alleen)ik heb liever dat jebij adressering BCC ipv CC
    gebruikt
    Veel genoegen met de ongelooflijke en onvergetelijke reis en pas goed op jezelf

  • 29 April 2009 - 07:56

    Papy:

    Hallo JoenJelte,

    Geweldig dat ik je reis zo met de andere meekijkers een beetje kan volgen. Je verdediging van je scriptie is inmiddels meer dan gelukt, en je kunt op reis met twee dijken van resultaten op zak: een fantastische score. Maak er een mooie reis van met zijn tweeën! Ik heb er ook alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.

    Liefs, Papy

    PS. Foto doet me wel onwillekeurig aan Bonnie en Clyde denken ...

  • 29 April 2009 - 23:25

    Merelinde:

    Spannend!!! Ik ben zeer benieuwd naar jullie opwindende verhalen! Kan niet wachten! Wanneer vertrekken jullie? Zit er nog een date in voor die tijd? Misschien een persoonlijke date?
    x

  • 02 Mei 2009 - 19:53

    Nelleke Vd Ploeg:

    Super, geniet van jullie onvergetelijke reis.
    gr. nelleke en mannen
    ps de foto geeft toch een beeld van enige beroemde wereldsterren... dat wachten we dan maar rustig af...

  • 03 Mei 2009 - 15:05

    Gerbrich:

    Heys!

    Veel plezier met het avontuur! Lekker genieten!

    Groetjes Gerbrich

  • 06 Mei 2009 - 22:21

    I´ve Heard:

    Jullie zijn veilig aangekomen, begreep ik! Dat is dubbel heuglijk nieuws, ik drink er in elk geval een dubbele whisky op, dat heb ik wel verdiend na die lame hospiteeravond...is dat even een ver-van-jullie-bed-show! en nog meer goed nieuws voor jullie: het is hier echt deprimerend kloteweer! geen idee of jullie voldoening scheppen uit het ongerief dat ons ten deel valt, maar ik kon het allicht proberen:)
    Nou hou jullie taai! Veel kusjes en liefs van Myrthe

  • 09 Mei 2009 - 10:49

    Ilse:

    Nou... over 361 dagen ben je alweer terug, dat is mooi! Kunnen we gezellig bijkletsen... Haha, jammer dat ik je net niet heb kunnen zien in Nederland, maar ik zal je binnenkort goed updaten over mijn leven via de mail. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jojanneke

Hoe lang zouden ze het volhouden...?

Actief sinds 17 April 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 23601

Voorgaande reizen:

05 Mei 2009 - 05 Mei 2010

The Ultimate Relationship Challenge

Landen bezocht: